onsdag 27 augusti 2008

Utmaningen

SticksIDAn utmanade mig häromdagen

Jag antar utmaningen idag

Fem saker som finns på min att-göra-lista idag


Laga lunchlådor
Betala räkningar
Skriva en recension
Röja skrubben där elmätaren är placerad så elbolaget kan göra elmätarbyte i morgon
Sy och sticka

Vad gjorde du för 10 år sedan

Gladde mig åt att jag skulle få mitt första barnbarn

Ställen jag bott på

Ojojoj, det är många

Göteborg
Arboga
Göteborg igen
Svärdsjö
Särna
Uppsala
Borås
Sala
Borås igen

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär


Vara mycket generös
Resa med mina barnbarn
Betala bra för tjänster på sånt arbete som jag inte behärskar
Se till att mina barn har ett bra boende
Sluta oroa mig för att det ska bli ekonomiskt kärvt när jag blir pensionär

Jag utmanar

Jag skippar reglerna att utmana sex personer, men de som vill kan anta en allmän utmaning.

Inga kommentarer: