onsdag 4 augusti 2010

Nytt projekt


Blev så inspirerad av Twist Collective som jag upptäckte via Miastick igår (passa på och titta på hennes vackra tovade tofflor) att jag genast beställde en beskrivning till Acorns.
Eftersom jag fr o m augusti förbjudet mig själv att köpa något som helst garn blev jag överlycklig över att kunna använda mina nystan Kid Classic som legat och väntat i åtskilliga år. Den här gången ska jag gå mycket grundligt tillväga och verkligen kontrollera att jag stickar med rätt fasthet.

2 kommentarer:

anna sa...

Kniper det så kan du ju köpa ull och spinna istället ;-)

...fast jag hajar grejen. Man borde utmana sig mer i att använda det man redan har. För det finns ofta en del i gömmorna. Höstens utmaning?

//Anna

miastick sa...

Underbart, vi drar igång en minikal då tycker jag! När drar du igång? Jag får vänta tills jag kommer hem tyvärr, men sen kan inget stoppa mig. Jo, jag måste köpa bläck till skrivaren också. Men Sen!