söndag 30 december 2007

Monkeystart

 
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Ingalill sa...

Ser ut som om starten har gått bra. Garnet påminner om mig om mitt oanvända Höstglöd. Kanske rent av ÄR Höstglöd? Kommer tillbaka och ser hur sockorna framskrider. Alltid lika roligt att se hur andras sockor växer fram samtidigt som man stickar sina egna....... blir lite av en tävlan för man vill inte bli för mycket efter.

Anonym sa...

Herbstmelodie och Höstmelodi är samma garn.

Det är verkligen fint tycker jag, sockorna kommer att bli så snygga!

Eva i Halmstad sa...

Hej
Jag gillar ditt val av garn, och jag gillar att sticka två sockar samtidigt, större risk att dom blir lika om jag gör så, är ju ett sätt att motverka "Second Sock Syndrom" också.
Ha de gott,
Eva.

Eva S sa...

Snälla plocka bort min tidigare kommentar. Det blir något fel när jag loggar in.
Starten ser härlig ut.
Eva i Lund

Hanna sa...

Hej,
Jag är jätteimpad av att du använder rundsticka. Jag provade en gång, men blev galen ...
Härligt garn du har valt.